Geschäftsplan

Einzelnachweise

 

  1. Stephen Robbins u.a.: Fundamentals of Management. 7. Auflage, Boston: Pearson 2011., ISBN 0-13-509518-2
  2. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.6ff., ISBN 978-3-448-10041-9
  3. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.9ff., ISBN 978-3-448-10041-9
  4. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.11, ISBN 978-3-448-10041-9
  5. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.12, ISBN 978-3-448-10041-9
  6. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.13, ISBN 978-3-448-10041-9
  7. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.14, ISBN 978-3-448-10041-9
  8. Hutzschenreuter, Thomas: Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, 3. Aufl., Gabler, Wiesbaden, 2009, S.34ff., ISBN 978-3-8349-1593-1
  9. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.14, ISBN 978-3-448-10041-9
  10. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.14, ISBN 978-3-448-10041-9
  11. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.15, ISBN 978-3-448-10041-9
  12. Start-ups help VCs beat slowdown [1]
  13. Dean A. Shepherd, Richard Ettenson, Andrew Crouch, New venture strategy and profitability: A venture capitalist's assessment, Journal of Business Venturing, Volume 15, Issues 5-6, September-November 2000, Page 450, ISSN 0883-9026, DOI: 10.1016/S0883-9026(98)00007-X.
  14. Singler, Axel: Businessplan. 3. Auflage, 128 S., Haufe-Lexware, München, 2010, S.16, ISBN 978-3-448-10041-9